میخوام پیامک های تبلیغاتی رو لغو کنم چیکار کنم؟

شما در این سایت قراره با تمامی چیز هایی که فکر میکنید آشنا بشید و یاد بگیرید و بخوانید.

میخوام پیامک های تبلیغاتی رو لغو کنم چیکار کنم؟

۲۵ بازديد


برخی از پیامک هایی که در ساعات پایانی شبانه روز به تلفن ها ارسال می شود ، غالباً حاوی محتوای غیرواقعی با محتوای جعلی هستند و بیشتر از اطلاعات و تبلیغات آزار دهنده هستند. برخی از این پیامک ها اطلاعات نادرستی نیز به ما می دهند. مشارکت در مسابقات پیامکی را تشویق کنید ، که همچنین می تواند منجر به سرقت اطلاعات مالی و شخصی ما شود.با این حال ، نگران دریافت پیامک های آزار دهنده از اپراتورهای مختلف نباشید ، زیرا ما می خواهیم در بخش فناوری سایت نمناک ، ساده ترین و آسان ترین راه ها را برای قطع پیام های متنی تبلیغاتی به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

پیام های متنی تبلیغاتی را به حالت تعلیق درآورید
راه های قطع پیام کوتاه تبلیغاتی
آخرین روش و آخرین دستورالعمل های هک پیام کوتاه تبلیغاتی.

با نحوه قطع پیام های متنی تبلیغاتی آشنا شوید


برای مسدود کردن پیامک های تبلیغاتی ، همه اپراتورها از کد مشترکی پشتیبانی می کنند که می توانید برای لغو و جلوگیری از همه پیامک ها و پیامک های مبتنی بر محتوا از آن استفاده کنید. بنابراین ، می توانید از مراحل زیر برای قطع پیام کوتاه تبلیغاتی استفاده کنید.

1- ابتدا "# 800 *" یا "800 ستاره مربع" را در تلفن خود وارد کنید و دکمه تماس را فشار دهید.

2- در پاسخ ، منویی دریافت خواهید کرد که شامل 3 گزینه زیر است.

        خدمات فعال را مشاهده کنید
        خدمات مبتنی بر محتوا را به حالت تعلیق درآورید
        پیامک تبلیغاتی را به حالت تعلیق درآورید

اولین گزینه نمایش خدمات مبتنی بر محتوا است - اینها خدماتی هستند که در ازای دریافت پیام نوشتاری هزینه شما را کاهش می دهند.

گزینه دوم؛ برای غیرفعال کردن سرویس های فعال ذکر شده در بالا. این بدان معناست که شما می توانید از گزینه (گزینه 2) برای قطع ارتباط سرویس هایی که ممکن است هزینه شما را کاهش دهند استفاده کنید.

گزینه سوم؛ برای قطع پیام های متنی تبلیغاتی از اکثر مراکز پیام (100012346 و 2000012345) و این شماره ها. و دیگر از این شماره ها پیامک دریافت نخواهید کرد.

توجه: طبق گفته اپراتورها ، این عمل نباید در دریافت پیام های متنی بانکی اختلال ایجاد کند.
سخن آخر
ما هم اگر از پیامک های تبلیغاتی اپوراتور های همراه خسته شدید میتونید با انجام کارهایی که در بالا گفته شد پیامک های تبلغیاتی خود را مسدود کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.