برای دانلود ویدیو از پینترست به مشکل خوردی؟

شما در این سایت قراره با تمامی چیز هایی که فکر میکنید آشنا بشید و یاد بگیرید و بخوانید.

برای دانلود ویدیو از پینترست به مشکل خوردی؟

۱۷ بازديد
چگونه رایگان از پینترست ویدیو دانلود کنیمPinterest یکی از شبکه های برتر برای به اشتراک گذاری تصاویر ، فیلم ها و GIF است. مرور سریع در پینترست بسیاری از فایل های چند رسانه ای جالب و جذاب را نشان می دهد. همه چیز از روش های عکاسی و آثار هنری گرفته تا ایده های جالب و جذاب در پینترست جاسازی شده است. ممکن است در حین مرور با ویدئویی روبرو شوید که برای شما جذاب باشد و بخواهید آن را بارگیری کنید. مقالات موجود در این سایت نحوه بارگیری فیلم ها از Pinterest را توضیح می دهد.پینترست یک شبکه اجتماعی محبوب است که به سرعت کاربران را در سراسر جهان جذب می کند. در پینترست ، ایده های جدید و هیجان انگیز زیادی در هر زمینه پیدا خواهید کرد. متأسفانه ، شما نمی توانید فیلم ها را مستقیماً از پینترست بارگیری کنید. اما نگران نباشید ، به راحتی می توانید ویدئوهای مورد علاقه خود را تنها با چند کلیک در Pinterest بارگیری کنید.

ابزارهای مختلفی برای بارگیری فیلم ها از پینترست وجود دارد ، مانند افزونه های مرورگر ، سایت های مختلف ، برنامه ها و غیره ، مانند بارگیری فیلم ها از YouTube. این مقاله بهترین ابزارها برای بارگیری فیلم ها از پینترست را به شما نشان می دهد. بهترین راه برای بارگیری از Pinterest استفاده از سایت های مختلف موجود برای بارگیری فیلم ها از پینترست است. نحوه کار با این سایت ها بسیار ساده و تقریباً یکسان است. با استفاده از یکی از سایت های زیر می توانید فیلم ها را از پینترست بارگیری کنید. برای مشاهده آموزش کامل و جامع دانلود از پینترسنت به سایت چگونه مراجعه کنید.

برای دانلود ویدیو از پینترست میتوانید از روش زیر استفاده کنید.

دانلود ویدیو از پینترست با سایت گیو فست لینک

یکی دیگر از ابزار های رایگان برای ذخیره ویدیو از پینترست سایت givefastlink می باشد که فقط با چهار حرکت میتوانید ویدیو خود را از پینترست دانلود و ذخیره کنید.

1. لینک ویدیو را کپی کنید.

وارد سایت یا اپلیکیشن شبکه اجتماعی پینترست شوید و لینک ویدیو را با زدن رو دکمه اشتراک گزاری و انتخاب گزینه CopyLink لینک ویدیو را کپی کنید.

2. برای دانلود ویدیو از پینترست به صورت آنلاین وارد سایت givefastlink.com شوید.

3. لینک ویدیو را وارد کنید.

لینک ویدیو را در کادر مشخص وارد کنید (paste کنید) و سپس دکمه دانلود (Download) را انتخاب کنید.

4. ویدیو را دانلود کنید.

کمی صبر کنید. حالا لینک دانلود ویدیو از پینترست برای شما نمایش داده میشود و میتوانید به راحتی ویدیو را دانلود و در دستگاه خود ذخیره کنید.


منبع

چطور بر ترسمان غلبه کنیم و جلوی جمع صحبت کنیم؟

1-با سخنرانی های کوتاه و مختصر شروع کنید

هیچ وقت نمی توانید بدون یاد گرفتن مقدمات یک درس یا یک رشته ورزشی در آن خبره شوید. غلبه بر ترس هم درست مثل همین قضیه است. باید با تمرینات کوچک و مختصر شروع کنید و کم کم جلو بروید. اگر صحبت کردن جلوی جمع برایتان سخت است اولین سخنرانی تان نباید طولانی باشد. به جای اینکار بهتر است یک سخنرانی کوتاه و عمومی را انتخاب کنید. برای مبتدی ها معمولا توصیه می کنیم کارشان را با 1 تا 3 دقیقه صحبت کردن جلوی جمع شروع کنند.

این سخنرانی کوتاه می تواند درباره هر چیزی باشد. می توانید درباره یک فیلم، یک خبر خاص و یا سخنرانی یک شخص دیگر حرف بزنید. در این مرحله اصلا از شما انتظار نمی رود که برای مدت طولانی و بی وقفه صحبت کنید.

ادامه مطلب را اینجا بخوانید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.