دانلود ویدیو از اینستاگرام با خود برنامه اینستاگرام (غیر رسمی) + روش های دیگر 2022

شما در این سایت قراره با تمامی چیز هایی که فکر میکنید آشنا بشید و یاد بگیرید و بخوانید.

دانلود ویدیو از اینستاگرام با خود برنامه اینستاگرام (غیر رسمی) + روش های دیگر 2022

۱۷ بازديد
این روزا دیگه کمتر کسی پیدا میشه که از اینستاگرام استفاده نکرده باشه چه برسه که اسمشو نشنیده باشه و یه جورایی همه ما ها به طور مستقیم یا غیر مستقیم باهاش درگیریم. امروز قراره یک برنامه بهت معرفی کنم با کلی امکانات که بتونی وقتی که داری از اینستاگرام استفاده میکنی کلی امکانات داشته باشی. در این پست از وب سایت کانو قصد این را داریم تا با دانلود از اینستاگرام و دیگر امکانات آن آشنا شویم و بتونیم از امکانات کامل این شبکه اجتماعی با برنامه های غیر رسمی استفاده کنیم.

دانلود ویدیو از اینستاگرام با نسخه های غیر رسمی

یکی از اصلی ترین دغدغه های ما به هنگام استفاده از اینستاگرام عدم ذخیره شدن عکس و فیلم هاییه که تو اینستاگرام میبینیم و خوشمون میاد و دوست داریم تو گالری گوشیمون ذخیرش کنیم. از اونجایی که اینستاگرام همچین قابلیتیو تو خودش نداره و نمیشه ازش چیزو دانلود کرد و ذخیرش کرد تو گالری باید دنبال یه راه حلی برای این موضوع باشیم. من اینجا بهتون میخوام برنامه اینستا ایکس رو معرفی کنم که خیلی قابلت های داره و میتونه به شما خیلی کمک کنه باری دانلود ویدیو، عکس و استوری و کلی چیزای دیگه تو اینستاگرام.

مزایا برنامه اینستا ایکس

  • امکان دانلود پست ها
  • امکان خواندن پیام ها بدون سین خوردن
  • امکان کپی کردن کپشن و کامنت ها
  • سین کردن مخفی استوری ها
  • مجهز به آنفالو یاب
  • و...

معایب اینستا ایکس

  • غیر رسمی بودن

توضیحات بیشتر

شما میتونید با دانلود مستقیم اینستا ایکس از سایت ایران اپ و نصب این برنامه روی گوشیتون از تمامی امکاناتی که در بالا به آن اشاره شد استفاده کنید.توجه کنید این برنامه غیر رسمی بوده و هر مشکلی در آینده برای پیچ شما به وجود بیاد به گردن خودتونه :) اینم بگم که تا الان هم هیچ مشکل خاصی من ندیدم و واس کسایی که از این نسخه استفاده میکنند مشکلی پیش اومده باشه.

دانلود ویدیو از اینستاگرام بدون برنامه های غیر رسمی

یکی دیگر از روش های دانلود از اینستاگرام استفاده از سایت های آنلاین است که این کار را برای شما انجام میدن. کار با این سایت ها هم خیلی راحته فقط کافیه شما وارد سایت ها بشید (در ادامه معرفی میکنم چندتاشو براتون) و لینک اون ویدیو یا عکس که میخواین دانلود کنید از اینستا رو به اون سایت بدید و اون سایت هم لینک دانلود رو بهتون میده . توجه کنید با بعضی از این سایت ها میتونید استوری، عکس پروفایل، هایلایت های استوری، کپی کپشن ها و... را انجام بدید اونم به صورت کاملا رایگان.

سایت های دانلود از اینستاگرام:
  1. https://pokoinsta.com
  2. https://igram.io
  3. https://givefastlink.com
  4. https://inflact.com
  5. https://toolzu.com

استفاده از این سایت ها مشابه هم دیگر است و شما میتوانید به راحتی و به طور کاملا رایگان از سایت های معرفی شده هرچی میخواین رو از اینستاگرام دانلود کنید.

دانلود از اینستاگرام با برنامه های جانبی

یکی دیگر از روش های دانلود از اینستاگرام استفاده از برنامه های جانبی است که برای اینکار ساخته شده اند. شما اگر بنا بر هر دلیلی نمیخواهید از برنامه اینستا ایکس استفاده کنید و میخواهید از نسخه اصلی اینستاگرام استفاده کنید میتوانید در کنار نسخه اصلی از این برنامه هایی که در پایین معرفی خواهیم کرد استفاده کنیم برای دانلود از اینستاگرام. توجه کنید برخی از این برنامه ها برای دانلود از اینستاگرام از شما اطلاعات کاربری حساب تون رو (ایدی و پسورد) میخوان تا بتونید ازشون استفاده کنید. بهتر است که از این برنامه ها استفاده کنید.

برنامه های دانلود از اینستاگرام:
  1. Video downloader for IG
  2. Saver Reposter for instagram
  3. InstaGet: Image & Video Download
  4. Reposter for Instagram: Download & Save
  5. Repost for Instagram - Regrann
استفاده از این برنامه های کاملا آسان بوده و شما کافیه فقط برنامه مورد نظر خود را از گوگل پلی دانلود کنید و نصبش کنید. بعد از نصب برنامه با در دست داشتن ادرس پست اینستاگرامی که قصد دانلود آن را دارید وارد برنامه شوید و لینک پست را در مکان مناسب جاگذاری کنید و روی دانلود کلیک کنید.

سخن پایانی

همانطور که در بالا هم گفتیم قصد داشتیم که در این پست از وبلاگ کانو به بررسی روش های دانلود از اینستاگرام بپردازیم تا بتوانیم بهترین روش ها را برای شما آماده کنیمو همانطور که در حین آموزش به آن اشاره کردیم و نقاط قوت و ضعف هر روش را بررسی کردیم در آخر هم میخوایم جمع بندی داشته باشیم از این موضوع اونم اینکه بهترین روش ها یا بهترین روش کدوم هستش. از نظر من استفاده از دو روش اولی که استفاده از برنامه غیر رسمی اینستا ایکس هست راحتره ولی کمی شاید در آینده به مشکل بخورید ولی بهترین روش میتونه استفاده از سایت های آنلاینی باشه که هم اطلاعات کاربریتون رو نمیخواین و هم نمیخواد که روی گوشیتون چیزی نصب کنید و خیلی راحت و سریع میتونید دانلود کنید هرچی که میخوایند رو از اینستاگرام. امیداورم از این آموزش استفاده کافی رو برده باشید. ممنونم که من رو تا اینجا همراهی کردید.

منابع:
برگرفته از سایت های چگونه و فرادرس

برای دریافت تیک آبی اینستاگرام به چند فالوور نیاز دارید؟

هیچ قانون واضح و روشنی در مورد تعداد دقیق فالوورهای مورد نیاز برای تأیید شدن در اینستاگرام وجود ندارد. برای مثال سلنا گومز حدود 200 میلیون فالوور دارد.

اما برای تأیید شدن به میلیون ها، یا حتی صدها هزار طرفدار احتیاج ندارید.

اگر در سیستم عامل فعال هستید و برند تجاری معتبر (شخصی یا غیره) دارید، می توانید با تعداد بسیار کمتری هم تیک را دریافت کنید.

برایان کلهر، هنرمند رزمی ترکیبی آمریکایی با 17000 دنبال کننده موفق به دریافت تیک آبی شده است.

منبع دوم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.