برنامه محبوب ایرانی ها (مایکت) برنامه و بازی اندروید

شما در این سایت قراره با تمامی چیز هایی که فکر میکنید آشنا بشید و یاد بگیرید و بخوانید.

برنامه محبوب ایرانی ها (مایکت) برنامه و بازی اندروید

۱۸ بازديد
دانلود برنامه مایکت Myket 7.7.3 آپدیت جدید اندروید
امروز تیم کانو (kano) قصد دارد یکی دیگر از بهترین فروشگاه های اپلیکیشن ایرانی مشابه بازار را بررسی و ارائه دهد که تاکنون توسط بسیاری از کاربران ایرانی بارگیری و نصب شده است. myket بیش از 25000 نوع بازی و برنامه رایگان و پولی به شما ارائه می دهد. myket مجموعه کاملی از بازی های خارجی و همچنین درگاهی را برای ارائه محصولات داخلی ارائه می دهد و با نصب آن دیگر به فروشگاه های اپلیکیشن ایرانی دیگر احتیاج نخواهید داشت.قابلیت ها و قابلیت های برجسته myket ، آن را از سایر برنامه ها منحصر به فرد کرده است. با بارگیری مایکت جدید از سیلو و نصب آن بر روی گوشی ، ویژگی های خاصی به شما تعلق می گیرد. به عنوان مثال ، در روند به روزرسانی یک برنامه ، حجم نسخه قبلی باقی می ماند و فقط حجم جدید به روز می شود و بنابراین ، استفاده از اینترنت شما به طور قابل توجهی کاهش می یابد.


ویژگی بعدی myket امکان استفاده از وب سایت آن است ، به این ترتیب که با ورود به وب سایت و یافتن برنامه مورد نظر می توانید لیست دستگاه هایی را که متعلق به شماست و myket بر روی آن نصب شده است مشاهده کرده و غیرمستقیم عمل کنید. تاسيس كردن. ویژگی بعدی برنامه به روزرسانی خودکار است که تقریباً گامی برای موفقیت و دلیل محبوبیت این اپلیکیشن در بین کاربران است. در واقع ، با انجام خودکار مراحل برنامه ریزی و به روزرسانی به صورت دستی ، در استفاده بهینه از حجم اینترنت نیز کمک بسیاری می کند.

شما برای دانلود برنامه های جدید برای گوشی اندرویدی خود میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید.
https://www.siloo.ir/apps/

چگونه محل ذخیره گوشی را به کارت حافظه تغییر دهیم؟ (اندروید)

الان دیگر گوشی های اندرویدی تقریبا می توانند جای کامپیوترها را بگیرند و همه نیازهای شما را برآورده کنند. این گوشی های هوشمند به شما امکان ارائه و ویرایش عکس و فایل های مختلف، بازی کردن، تماشای فیلم های یوتیوب، پخش فیلم، گوش دادن به آهنگ های مورد علاقه تان، استفاده از برنامه های مختلف و خیلی موارد دیگر را می دهند.

برای انجام چنین کارهایی، کاربران اندرویدی اپلیکیشن ها و برنامه های مختلفی را از گوگل پلی استور دانلود و نصب می کنند. این برنامه و سایر داده های کاربر مثل عکس، فیلم، فایل های مختلف و غیره حافظه زیادی اشغال می کنند و گاهی اوقات حافظه گوشی شما برای نگهداری همه این موارد کافی نیست. در چنین شرایط مموری یا همان کارت های حافظه به کمکتان می آیند. با داشتن کارت حافظه می توانید فضای ذخیره سازی بیشتری داشته باشید و علاوه بر این می توانید برنامه ها را از روی گوشی اندرویدی تان به کارت حافظه منتقل کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.